torsdag den 18. juli 2013

 

MAC samling


Mine to nyeste mac ting, som min mor købte med hjem fra japan.


Min paint pot, Mac fix + og min mineralize skinfinish.
I kan se farverne på produkterne længere nede.

Mine to mineralize skinfinish i min vinter farve medium og min sommer farve medium deep, som er meget mørk.

Min mineralize skinfinish i medium deep, øjen vippebukker og min mineralize conceler.


Min paintpot i farven soft ochere og min mineralize conceler i nc 20.


Mine to børster 168 og 217.

 
Heii bloggen!

Nu er vi i midten af sommerferien, og jeg nyder den virkelig. Resten af sommerferien skal jeg bare være i mit sommerhus, som jeg er lige nu. Men imorgen tager jeg til SVERIGE for at besøge en veninde. Men jeg nyder sommerferien. Jeg bader super meget og slapper af i solen. Ser virkelig også frem til næste uge, da de lover hedebølge i danmark! (what)...
 Nå men det her indlæg er min mini MAC samling. Bagrunden er lidt sjov, men har valgt at tage billerne udenfor på en træstup her i mit sommerhus.
De første 2 ting er noget min mor havde med hjem fra japan. Det er en mineralize skinfinish i en mørk sommerfarve medium deep. Den er ret mørk så skal nok havde lidt mere farve, da jeg er en der bliver brun om sommeren. Den anden ting er en børste som jeg bruger til at lægge blush. Den hedder 168 og jeg er virkelig glad for den. De næste ting er bla. min MAC fix + som jeg bruger efter jeg har lagt min makeup. Så er der min anden mineralize skinfinish i farven medium, som er min vinterfarve. Også er der min MAC paint pot i farven soft ochere, som jeg bruger inden jeg lægger øjenskygge De sidste 3 ting er en virkelig gammel øjen vippebukker, som jeg bruger inden jeg ligger mascara. Derefter er der min mineralize conceler i farven nc 20, som jeg mest bruger når jeg har lidt urenheder. Den sidste ting er min makeup børste som jeg bruger til øjenskygge. Den hedder 217 og i kender den nok. Det var alle mine Mac ting. Hvis i har spørgsmål så spørg bare.

PS i må gerne skrive jeres blog og skal nok gå ind og tjekke den ud. I må også meget gerne abonnere på min blog.
knuss herfra..

1 kommentar: