mandag den 23. december 2013

Tromborg


                                                      2 fantastiske ansigts masker. En mud mask mineral-rich. Den anden hedder multi vitamin facial mask.

                                                                        En super lækker Mat og cremet læbestift. Den er i farven Ketu og er så naturlig og bærfarvet.
                             

                       2 shampoo´er der dufter virkelig godt. De hedder  Herbal & vitamin shampoo. Så en ansigts sæbe som hedder Cleansing foam. 


       En lækker cremet øjneskygge pallette. Palletten indeholder 4 farver og 2 børste ting. Eyegrease lightning pallette. Og en mineral pressed powder i farven # 2.

 
Heii bloggen
I sidste uge modtog jeg en pakke fra Tromborg. Min mor får en masse gennem sit arbejde og jeg skulle bare gå ind på deres hjemmeside og bestemme hvad jeg ville have fra Tromborg. Jeg fik ikke det hele, men meget af det. Jeg bestilte ikke så meget da jeg allerede har en del der fra, men jeg skulle ikke betale selv.  Ansigts sæben hedder cleansing foam, som jeg ikke har prøvet endnu men har hørt at den skulle være god. De 2 masker anbefaler jeg virkelig. De er super lækre og får huden til at blive super blød. De hjælper også imod urenheder, de er fantastiske. Så er der mine to palette ting. Den ene er en mineral pressed powder i farven # 2. Den er ret naturlig men har kun prøvet den en gang.  Så er der de 4 cremede øjenskygger en champange farve, bronze farve, en mørkebrun og en lila. Jeg elsker dem virkelig og de er super nemme at påfører. Så er der en black mascara som er ok god. Den fungere fint. Læbestiften er meget naturlig og ligner ens egen læbe farve, men den giver lidt ekstra finish.

Lover at der kommer flere indlæg i fremtiden god 23 dec. Allesammen. Der kommer et indlæg i morgen. I aften skal jeg holde lille juleaften og glæder mig virkelig.
knus herfra
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar